Z Karantény: Jak to vidíme my?

24.03.2020

Co si o "koronavolnu" myslíme? A co celé dny provádíme? Gymnazisti se k tomu vyjádřili vcelku jasně. Tak takhle se (ne)nudíme my!


"No, tak teda, co já dělám v té karanténě?! Šiju, šiju, šiju, občas šiju, jednou za čas se tam narve i učení a někdy, jen opravdu občas, sedím třeba do tří do rána u seriálů..."

"Jakoby maximálně... tak co mě napadá.... je to, že se všichni vrátíme jako jako koule, protože se skoro nikde nic neděje, protože to nejde a všichni jenom jedí a valí si šunky... nebo aspoň já to tak mám."

"Občas se nudím, protože jsem před nástrahami koronaviru utekla na vesnici, nejsem v přímém kontaktu s lidmi, a tak nejsem v přímém ohrožení. Mimo to si to u prarodičů užívám. Každý říká, že pro žáky... či studenty... je v této době velmi důležité stanovit si pevný rozvrh, a tak jsem si ho stanovila také."

Českotřebovský ústav, (J)elita národa
Všechna práva výhrazena 2019, díky
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky